Nem az a buta ember, aki valamit nem ért meg, hanem az, aki megérti ugyan, de úgy cselekszik, mintha nem értené. Charles Richet

Kávézaccos, fahéjas élénkítő tengerisós sószappan, megapók

Felavattam az előző ilyet, ami csak olívával készült, tehát annyira nem habzik.
Fahéj sincs benne, meg illóolaj sem, emiatt illattalan.
A tisztítómunkájával nincs gond, csak a túlcivilizált embernek hiányozhat a habzás, meg az illat :)
Ettől még megy az eladók közé, csak előbb kipróbáltam.
Jól végigdörgöltem vele magamat, radírozási céllal, és nem azt mondom, hogy éberebb lettem, mint voltam, de a bőröm felfrissült, úgymond felébredt.
Ezért szerintem inkább reggeli zuhanyzáshoz való, de persze tudtam aludni.
A bőröm nem igényelt utána hidratálást, azt a tengeri só elvégzi, mivel:

A sónak a bőrre sokféle jótékony hatása van, beállítja a sav-lúg háztartást, a megfelelő PH értéket.
Száraz bőrnél nem engedni elpárologni a bőr nedvességtartalmát.
Zsíros bőrnél harmonizálja a túlzott faggyú termelődést.
Pattanásos bőrnél gyulladáscsökkentő hatású.
Serkenti a vérkeringést,a bőr anyagcseréjét, kiváló baktérium és vírus ölő hatása van. 


Akartam egy illatosabbat is, ami jobban habzik, bár a sok só és zacc miatt amúgy is csökken a szappan habozhatnékja.
Egy félresikerült (szétesett) adag mozaikot felolvasztottam, kapott egy kis extra földimogyoró olajat, fahéjport, ugyanannyi tengeri sót, mint amennyi a szappan volt, és egy nagy marék kávézaccot.
Illóolajnak eukaliptuszt, de inkább a fahéj érvényesül benne, az eukaliptusz elég enyhén van jelen mellette.
Ez a vadállat pedig most akart beköltözni, de Kevin visszapaterolta az udvarra.
kedves kis 6-7 centis pókocska

kis babapókokat vitt a hátán-a bal oldali


Ha a kávézacc jótékony hatásairól még olvasnál, kattints ide.

2 megjegyzés:

  1. Én itt vagyok:)
    Várom a sütőtökösödet:)))

    VálaszTörlés
  2. Örülök neked, jövő héten pedig készítem a sütőtökös szappant :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...