Nem az a buta ember, aki valamit nem ért meg, hanem az, aki megérti ugyan, de úgy cselekszik, mintha nem értené. Charles Richet

Egy heti termés

Kávés szappan kávébab-vajjal

Ránctalanító tartalmú szappant kértek tőlem.
Nézelődtem ez ügyben, az avokádó vajra és olajra esett a választásom, és persze magára a gyümölcsre.
Az mégis a következő leírás lesz, mert az avokádóvaj keresgélés közben a kávébab vaj nagyon felkeltette az érdeklődésem. Cellulitisz ellen, bőrfeszesítésre is kiváló krém. Az illata? Aki szereti a kávéillatot, annak garantáltan be fog jönni. Én imádom. Már csináltam szájápolót is vele, és szerintem fogok venni egy 10 dkg-os adagot éjszakai krémnek.

A szappan a szokásos olíva-kókuszolaj alappal készült, kis kukoricaolajjal kiegészítve, a folyadék kávéfőzet volt. Super fat pedig kávébabvaj. A színezésben a kakaópor segített.
Illata kizárólag a fent említett dolgoktól van, illóolajat nem kapott. Szerintem ez lesz a következő szappan-szerelmem.

Avokádó szappan avokádó olajjal

Az elszappanosított olajok ugyanazok mint a kávésnál. Olíva, kókusz és kukorica olajak. Folyadék tejsavó. Super fat két nagy avokádó pürésítve és zöld avokádó olaj. Illata pedig muskotályzsályától lett.
Érett és száraz bőrre kiváló.

virágos díszítés

Ebből öntöttem virágformájút is, amivel kapcsolatban tartozom egy vallomással: nem szeretem. Az ilyen formájú szappanokat csomagolni nem egy hálás feladat, a formából kiszedés pedig selejt termelő meló. Kihívás és díszítési lehetőség nem sok akad benne, kizárólag azért csinálok pár ilyet, mert van aki szereti, ha pár mosdás erejéig ilyen virág formájú a szappanja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...