Nem az a buta ember, aki valamit nem ért meg, hanem az, aki megérti ugyan, de úgy cselekszik, mintha nem értené. Charles Richet

Mosószappan 2. felvonás

A vágás

Felvágtam.
Ennyi.
Szép fehér, még puha szappan, kibélelt rekeszbe ment a többi mellé száradni. Ezt viszont vászonnal is letakartam. Én már alig várom, hogy használhassam.
Mosógépbe fogom reszelni, illetve mosogattam már bolti mosószappannal hasonlóképp, vízbe reszelve, jobb mint a mosószóda.

Alig várom továbbá, hogy készíthessem a következőt, pedig nincs ebben semmi kreatív, nem élhetem ki a díszítési ötleteim, sem az illatosítás-színezésieket.
De izgalmas újratanulni valami elfeledettet.
Ráadásul két jelentkezőm van látatlanban, és attól tartok, hogy szájhagyomány útján azért lesznek további jelentkezők. Én pedig nem akarok ott állni, hogy nincs, inkább legyen sok, ha nem viszik el, akkor elhasználjuk mi.

Tegnap, mikor kész lettem, a főzőlábos öblítővizének felével odatettem egy törlőrongyos mosást, majd a víz másik felével egy ágytakaróst. Elég kevés érdemi tisztítószer jutott bele, de az első adag csak vizes rongyokból állt, amivel Kevin egy kiöntött vödör vizet takarított fel, a másik pedig frissítésre szorult, nem volt koszos.

Erre elég volt ez a lábos-öblítővíz.
 A képek reggel ötkor, rossz fényviszonyoknál és rossz géppel készültek. Majd lesz jobb, a szappan meg szép :))

9 megjegyzés:

  1. Szia Heni!
    Már nagyon vártam...
    Most lehet hogy hülyét kérdezek , ennek mennyi ideig kell pihennie-ugye nem kell?
    Na mindegy...én kérnék egy darabot belőle mindenképpen...1 db ot mert nagyon szegény vagyok-kisfiam jól kibánt velem:(
    Én is a mosószóda -mosódió val mosok már több mint két éve , és ha azt mondod hogy a szódánál is jobb akkor ki kell hogy próbáljam.
    Akkor teszel el nekem 1 db-ot. Jövőhéten rendezem:)
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  2. kérdés lett volna hogy teszel el nekem?
    Nincsen most idegzetem hogy én is nekiálljak ennek, de majd lehet hogy egyszer...

    VálaszTörlés
  3. Hogyne raknék el. És egy hetet mindenképp állni hagyom, mert addig szikkad is.

    VálaszTörlés
  4. A kisfiad felhívta a Bermuda szigeteket?
    :)

    VálaszTörlés
  5. nem...csak a mobilnet simkártyájával telefonált...és még jutott a decemberben fizetős számlára is:(
    100ft/perc a tarifa...

    VálaszTörlés
  6. Kemény.

    Amúgy a szappan mosógépben tesztelve, és épp most fejeztem be a mosogatást vele. Még szárítja a kezem, de mosni jó.

    VálaszTörlés
  7. Szia Heni!

    írtam mailt szappanügyben...

    VálaszTörlés
  8. Idetaláltam és csak ámulok-bámulok, miket nem ördöngösködsz a szappanokkal! :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...