Nem az a buta ember, aki valamit nem ért meg, hanem az, aki megérti ugyan, de úgy cselekszik, mintha nem értené. Charles Richet

Új, izgalmas szerelemféle - A melegeljárás


Véletlen alakult, mivel egy szerintem ronda szappant újraolvasztottam.
Majd mivel lassan melegedett a kályha, ott is maradt a lábos szappanmassza olvadni, és szép lassan érettre melegedett. Ennek már csak száradni kell, amihez elég a két hét is.
Hogy mi tetszik annyira ebben?
Hogy két bő két órája raktam a formába, és már fel is vágtam. Illóolajat tudtam beletenni, meg extra "super fat" zsiradékot is.
Nem mondom, hogy megéri nekem a gáztűzhely sütőjében szórakozni vele, de amíg fűteni kell, és ott a kályha, addig miért ne?
Nehezebb díszítési lehetőség?
csalános-ricinusos hajmosó KROKODIL szappan
Nos szerintem ez jól néz ki, és akár kétszínű is lehetne.

Mint a tegnap újraolvasztott indigós.
Ami indigósként egyre randább lett, de azért most kihoztam belőle amit lehetett.
A plusz színezés kurkumával és szénporral készült.
Nem akarok szappan-festményeket összehozni, de sütiformákat azért így is lehet :)
És akkor már iderakom a szintén újraolvasztott kamillást:
Ez is sok fokot lépett előre kinézetben.
Ha divatos akarok lenni azt mondom: Hot Process for President!
A melegeljárásról bővebben Illatos Szappantól lehet olvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...