Nem az a buta ember, aki valamit nem ért meg, hanem az, aki megérti ugyan, de úgy cselekszik, mintha nem értené. Charles Richet

Büszkeség-szappan

Négyféle szappant gyártottam az utóbbi két napban. Maradt egy kis alapanyag, plusz két frissnek a reszeléke, amiből szépen rendezett csíkos szappant akartam készíteni. Majd hirtelen ötlettől vezérelve készült ez a ferde-mintás szappan. Képen annyira nem jön át, de a színei olyanok, mint a tejszínhab és a cappuccino.


Azért jó az ilyen gyártás, mert nincs tétje, ha nem sikerül akkor sincs semmi baj, de gyakorolni jó. Amiért viszont rossz, hogy sokat kell várni, hogy kiderüljön, milyen lett. Türelmetlen voltam, így amint megkeményedett fel is vágtam. Nem kellett sokat várni, mert egyrészt csak 30% folyadékot használtam, másrészt a kókuszolaj hamar keményíti a szappanokat.

A benne lévő darabkák avokádó és Holt-tengeri iszapos szappanból származnak, egyik sem tartalmaz tejterméket.

Minden bőrtípusra, normál és zsíros hajra.

Összetétele a receptes aloldalon található.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...