Nem az a buta ember, aki valamit nem ért meg, hanem az, aki megérti ugyan, de úgy cselekszik, mintha nem értené. Charles Richet

Citromos-csalános hajszappan

Az előző is nagyon jó. De ebbe még csalánfőzetet is tettem, a hajhullásos problémákra.

Volt egy olyan sanda elképzelésem, hogy két adagban készítem el, és akkor kétszínű szappan lesz. Használat közben pedig úgyis keveredik a két rész. Nos nem lett más színű. Már frissen is csak enyhe eltérés volt, de mostanra már csak mikroszkóppal lenne észrevehető a citromos és a csalános rész különbsége.
Azért készítettem még egy adagot, mert az előző tényleg szuper, és aggasztott hogy elfogyhat. De mivel kétszer ugyanazt nem vagyok képes legyártani, így került bele a csalán, és egy ici-pici ricinus is. Nem azért nem vagyok képes, mert ügyetlen vagyok. De valahogy mindig meg kell valamit változtatnom, kissé kényszeresen.
Tojás sem tettem bele, mert akartam egy tojásmentest is. A fotó még friss állapotban készült, a szappan amúgy jól néz ki :)

2 megjegyzés:

  1. Oh, ha elkészül kell egy. Most rendeltem, de már a következő szappanokat nézem, amit szeretnék. :)

    VálaszTörlés
  2. Még egy volt belőle, azt félretettem neked :)

    VálaszTörlés

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...