Nem az a buta ember, aki valamit nem ért meg, hanem az, aki megérti ugyan, de úgy cselekszik, mintha nem értené. Charles Richet

Kókuszvajas-zsályás krémdeo

Kicsit olcsóbb, mint a shea, keményebb, hozzáférhetőbb, mert még itt a világvégi Vácon is olcsón lehet kapni.
Kókuszvajat. Amit ugyan szappanhoz vettem, de egy decit kiszedtem belőle dezodornak. A zsálya pedig annyira bejött a sheavajassal is, hogy mindenképp zsályásat akartam. Hisz ráadásul a zsálya most nő, 

Gőz fölött maceráltam a zsálya hatóanyagát a kókuszvajba.
Azaz egy bő órán át vízfürdőben tartottam, lassú lángot ápolva alatta. majd leszűrtem, és az alábbi szárazanyagokat tettem bele:

3 evőkanál szódabikarbóna
2 evőkanál kukoricaliszt
2 evőkanál burgonyakeményítő
illóolajok:
10 csepp kajeput
5 csepp borsmenta
5 csepp muskotályzsálya

Ami szuper, hogy végre fel tudtam tölteni egy üres deo stiftet vele, nem túl kemény, nem törik, hanem pont jó.

Nem nagyon jön át a fotón, de enyhe világoszöld színű, viszont ruhát nem színez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...