Nem az a buta ember, aki valamit nem ért meg, hanem az, aki megérti ugyan, de úgy cselekszik, mintha nem értené. Charles Richet

Holt tengeri iszapos fogkrém

Megint sikerült nagyot alkotnom. Szerintem, mivel más még nem próbálta :)

Kezdjük ott, hogy a fogkrém enyhén habzik. Amit legutóbb csináltam az EM kerámiával aktivált vizes is. Csak volt még előző fogkrémünk, én automatikusan nem habzósnak kezeltem, beleírtam a bejegyzésbe is meg minden, majd kiderült: enyhén habzik! Aminek nagyon örülök, mert sokakat visszatart a nem habzás a fogkrém váltástól, én is kísérleteztem a szappannal, meg egyéb használhatatlan ötlettel.
Az alap most is a krétapor és a gyógynövény főzet. Ez alkalommal friss mentalevél, friss citromfű és hasonlóan friss zsálya kerültek az édesgyökér és zsálya mellé.
Ebbe a főzetbe kevertem a gélképzőt és a növényi glicerint, olíva és ricinus olajakat, majd beledolgoztam a krétaporba.
Alaposan eldolgoztam, majd jöttek az illóolajok.
Borsmenta, eukaliptusz, narancs és kevés szegfűszeg olajokat választottam.
Kellemes illatú lehelet, egyik illó sem dominál annyira, hogy kiérződjön, de frissíti a leheletet az biztos. A gyógynövények által adott az íny védelme, a szájüreg pH értékének normál szintje, illetve a krétapor az összes lepedéket eltávolítva fehéríti a fogakat.

Ez mind nem volt ám elég, mert mindenképp ki akartam próbálni a Holt tengeri iszapos változatot is. Ezért miután pár tubust megtöltöttem, a végébe kevertem iszapot. Nagyon enyhén sós, 180 gramm fogkrémbe tettem egy evőkanállal, igazán nem sok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...