Nem az a buta ember, aki valamit nem ért meg, hanem az, aki megérti ugyan, de úgy cselekszik, mintha nem értené. Charles Richet

Holt tengeri iszapos, gyógynövényes haj és bőrpakolás

Mivel nekem is zsírosodó hajam van, rendszeresen kísérletezek, keresem a legtutibb megoldást, amivel külsőleg javíthatok a hajam állapotán, kitolhatom a hajmosások idejét.

Ezért nemrégiben felkentem a fejemre az iszapot, csak úgy magában. Két napig olyan volt a hajam, mintha épp akkor lett volna megmosva. Azaz friss, laza és jó állagú volt. A harmadik napon is csak vállalható szinten kezdett összeesni, és a negyedik nap kellett megmosni. Ezt gondoltam tovább, és alkottam egy hajpakolást. Természetesen minden jóval megtoldva az eredeti csak iszapos megoldást.
Kezdtem friss diólevél és csalánlevél főzetével, amibe dobtam pár pitypanglevelet, és egy kevés szárított komlót. Hűlés után alaposan összeturmixoltam, minél több hatóanyag jöjjön ki a levelekből, majd gézen átszűrtem. Ebbe kevertem a zselésítő anyagokat, xantánt és kevés zselatint, majd a csalángyökér kivonatot ami hajhullás ellen kiváló, illetve zsálya kivonatát, ami a fejbőr faggyútermelését szabályozza.
Ment még bele Aloé Vera gél, zsírmágnesként működő mosóföld, és a sztár, a Holt tengeri iszap, ami értékes ásványi sóival, anyagaival táplálja a fejbőrt és a hajat. Illóolajok közül a zsíros haj kezelésére valókat, illetve hajhullás kezelésére valókat válogattam.
Hűtőben célszerű tartani, de hidegen is teljesen jól használható. Mosás előtt használjuk, minimum 30 percig a hajon hagyva, törölközőbe tekerve. Bár szerintem minél tovább rajta van, annál jobb, így én 2 órát sem sajnálnék erre az időmből.

Pattanásos, ekcémás bőrre is használható, bőrről nem fontos lemosni, nyom nélkül elkenhető.




Összetétel: csalán, diólevél, pitypanglevél, komló főzet, szűrt lé., Holt tengeri iszap, Marokkói mosóföld, csalángyökér kivonat, Aloé Vera gél, xantán gélképző, orvosi zsálya kivonat, rokonsal, zselatin, teafa illóolaj, növényi glicerin, tejsav, borsmenta illóolaj, levendula illóolaj, kakukkfű illóolaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...