Nem az a buta ember, aki valamit nem ért meg, hanem az, aki megérti ugyan, de úgy cselekszik, mintha nem értené. Charles Richet

Pórusösszehúzó-hidratáló arclemosó

Életem nagy rendberakása zajlik épp, nem sűrűn jutok ide írni. Ilyenkor nem röpködnek csak úgy a gondolatok. Aki olvassa a Diliházamat, az valószínű tudja :)
Azért említettem meg, mert azért ennél gyakrabban szoktam írni ide is, szóval nem tűntem el végleg, csak egy időre.

De a munka nem áll meg, most arclemosót készítettem.

Éjszakára ennél több nem is kell, főképp nyáron.
Az esti fürdés után az arcot még áttörölni egy finom arclemosó tejes vattával, és ennyi. Az éjszakai krémek ugyanis nem feltétlen engedik a bőrt szabadon méregteleníteni. Márpedig éjszaka méregtelenítünk leginkább, mikor a test pihen.

Könnyű arclemosót készítettem, az alapanyagokat hetekig próbálgattam. Száraz bőrre is, és pattanásos bőrre is akad benne alapanyag. Nekem T-vonalban zsíros a bőröm, máshol száraz.
Ettől a lemosótól egyenletes simaságú és állagú bőrrel kelek reggel is.

A gyógynövény főzetet apróbojtorján (gyulladások ellen), tölgykéreg kivonat (pórusösszehúzás, gyulladások ellen), körömvirág (gyulladások, bőrhibák ellen), és zöld tea (antioxidáns, szabadgyök megkötő) hozzáadásával készítettem.
A hidratáló rész pedig hidegen préselt olajokkal készült, illetve finomítatlan kakaóvajjal.
Mandulaolaj, búzacsíraolaj, sáfrányos szeklice olaj, jojoba olaj, mogyoróolaj. Mind nagyon jól hidratáló, illetve bőrproblémákra való olajok. A mogyoró például a bőr legmélyebb rétegeibe felszívódó olaj, így jelenléte üdvös, hiszen mélyebbre hatol a többi, inkább a felszínen megmaradó olajféle (szeklice) is.

Került az arclemosóba igazi, finom Damaszkuszi rózsavíz, teafa és levendula illóolajok, a pattanások kezelésére.
Illetve az erős vízmegkötő, ezáltal ránctalanító tulajdonságai miatt hyaluronsavat tettem még bele.

 

Összetétel: apróbojtorján-körömvirág-zöld tea-tölgykéreg főzet/kivonat, kakaóvaj, mogyoróolaj, mandulaolaj, jojobaolaj, búzacsíraolaj, sáfrányos szeklice olaj, rózsavíz, szójalecitin, xanthan gélképző, növényi glicerin, rokonsal, tejsav, hyaluronsav, teafa illóolaj, levendula illóolaj

Hűvös helyen tartandó, használat előtt felrázandó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...