Nem az a buta ember, aki valamit nem ért meg, hanem az, aki megérti ugyan, de úgy cselekszik, mintha nem értené. Charles Richet

Fűzkéreg SOLE szappan korpás hajra

Nem sokat tudtam a sole szappanról, Judittól hallottam róla először. Mint mindent, ezt is muszáj volt kipróbálni.

Én meleg fűzkéreg főzetben oldottam a sót, az előre kimért olajok 10%-át. Himalájai és Parajdi sót használtam vegyesen.

Maga a szappan hideg eljárással készült, ami szerencse, mert így is hamar keményedett. Amire ugyan számítottam, emiatt nem tömbbe öntöttem, hanem formába, lévén nehéz morzsamentesen szeletelni.

Ez a szappan hajmosásra készült, csak olíva és kókuszolaj van benne, extra adalékként pedig 1% neem olaj.

Ami még extra hatóanyag, a tojássárgája és a kaolin. Mert alapvetően korpás hajra készült, ezek az anyagok pedig nagyon jók erre a problémára. A főzetnek gyártott fűzfakéreggel együtt, ami az egyik legjobb gyógynövény mindenfajta korpa ellen.

Illóolajok közül a megszokott levendula-teafa párosítás mellé rozmaringot választottam.

Összetétel: elszappanosított olívaolaj, fűzkéreg vizes kivonat, elszappanosított kókuszolaj, Himalájai kristálysó, Parajdi natúr só, tojássárgája, neem olaj, kaolin, levendula-rozmaring-teafa illóolaj

1 megjegyzés:

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...