Nem az a buta ember, aki valamit nem ért meg, hanem az, aki megérti ugyan, de úgy cselekszik, mintha nem értené. Charles Richet

Sheavajas körömvirág krém

Mióta olvastam, hogy a sheavaj nem is érzékeny a hőre (ami egyébként teljesen logikus...), gondolkodom, hogy ideje másképp csinálni körömvirág krémet.
Mert ugyan a disznózsír az emberi zsírszövethez nagyon hasonló, de a sheavaj is, ugyebár.
Így most az alap körömvirág krémhez hasonlóan a sheavajban átmelegítettem némi körömvirág szirmot, majd hagytam egy napig állni. Közben forráztam egy kis szirmot is, mert én jobban szeretem a folyadékkal lazított krémeket.
Másnap leszűrtem, felmelegítettem mindkettőt, és némi szójalecitin segítségével vegyítettem az egyébként nem keveredő anyagokat.
Tettem még bele Aloé Vera gélt is, rokonsalt és tejsavat tartósításképp, majd tégelybe került az egész.
Ez egy szuper krém akár csak hidratálni, de hegekre, már varas sebekre, pattanásos felületekre is kiváló gyógyító hatással lehet.
A körömvirág amúgy is nagy ajándéka a természetnek, sheavajba csomagolva pedig még extrábbá vált :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...