Nem az a buta ember, aki valamit nem ért meg, hanem az, aki megérti ugyan, de úgy cselekszik, mintha nem értené. Charles Richet

Játsszunk a szappanokkal

Csak egy gondolat volt.
A kinti csapra kellene rögzíteni a szappant, de nem magát a példányt átfúrva mint tavaly, mert az valahogy nem volt az igazi. Egy idő után túl naggyá vált a lyuk a szappanon, eltört.
Jött az idei kint mosunk kezet időszak, és az ötlet megszületett.
Tudom persze, hogy nem olyan világmegváltó, de hátha másnak nem jut eszébe :)

Szóval szétszedtem egy zuhanyzó pamacsot, azt a habosító fajtát (ami párszáz forintért kapható), és feldaraboltam. Jó 20 centi hosszú hengerek lettek. Ebből egyet kiemeltem, és szépen belecsomagoltam a szappant. Megkötöttem egy madzaggal, levágtam a felesleges pamacs anyagot, rögzítettem a csapon, és azóta is ott van.

Mivel remekül működik az udvaron, készítettem a fürdőbe is egyet.
Ennek a tesztje is sikeres volt, igaz itt már nagyobb az igénybevétel, mivel gyerekek is használják, időnként újra kell csomagolni, átkötözni.
Próbáltam dupla rétegben a pamacs anyagot, de úgy semmi módon nem akart habzani rendesen. Csiszatolta a bőröm, és semmi. Egy rétegben viszont azt mondom, remek opció, hogy felakasztható szappanunk legyen, beépített habosítóval.

Hogy a műanyaggal való fürdést kiküszöböljük, lehet horgolni is ruhát a szappannak, pamut vagy gyapjú fonalból. De ez majd egy következő írás témája lesz.

Addig játsszatok ezzel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha a véleményed nem titok, a neved se legyen az :) Tisztelj meg az aláírásoddal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...